A NEW HALLELUJAH, 2008

Michael W. Smith, skladateľ a autor chválových piesní, nahral naživo 20. júna v Houstone, v štáte Texas svoj tretí veľmi očakávaný album chvál - A New Hallelujah s viac ako 12 tisícovým obecenstvom. Album vyšiel 28. októbra a dostal sa do našej pozornosti, takže Vám ho v krátkosti predstavíme. A New Hallelujah začína piesňou “Prepare Ye The Way” , ktorá ma pôsobivé intro s bicími.... více-->

IT'S A WONDERFUL CHRISTMAS, 2007

„Kdyby měly Vánoce svůj soundtrack, bude to právě toto album.“ Takto označil již třetí Michaelovo vánoční CD magazín Billboard. Nehledě na doporučení jiných musím přiznat, že každé vánoční album zpoza oceánu ve mně vzbuzuje a priori cosi nepřijatelného. Chcete-li, tak amerického. I když v některých oblastech se už i u nás stavíme k Vánocům mnohem kýčovitěji a komerčněji než za oceánem....více -->

STAND, 2006

„Zatím poslední (v pořadí již devatenácté) album Michaela W. Smithe trochu překvapuje. Jde jen o to, zda příjemně. Vezměme to ale radši "od lesa"... Tenhle král křesťanského popu je renesanční osobnost. Kromě toho, že už přes dvě desetiletí zpívá a komponuje, také napsal dva tucty knih. Pracuje jako hudební producent, vede vlastní hudební vydavatelství a založil klub pro dospívající mládež (sám má pět dětí)...více -->

The Second Decade, 2003

7. října 2003 oslavil Michael W. Smith své 46-té narozeniny. Jaké dárky dostal od své ženy Debbie a od svých pěti dětí nevíme, ale víme, co si Smith připravil pro nás, jeho fanoušky. Stejně jako Smith uzavřel své první desetiletí tvůrčího období albem „The First Decade 1983-1993“ v roce 1993, tak i v roce 2003 přišel čas se ohlédnout za druhým desetiletím Smithovy umělecké tvorby....více -->

Nahoru

© Copyright 2005 - 2011 www.michaelwsmith.wz.cz
autor webu: Pavel Medek e-mail redakce: info@michaelwsmith.wz.cz